Naadloze Sokken

Naadloze sokken

 

Naadloze sokken zijn populair en worden vaak verkeerd gespeld als gewone sokken. Ze zijn gemaakt van nylon- en spandexvezels die gecombineerd worden om dit textieleffect te bereiken. Gewone sokken worden vervaardigd van bijvoorbeeld wol of katoen. Deze stof bolt iets op, waardoor een naad zichtbaar wordt.

Populaire fabrikanten zijn Hanes, sock body, Fair Isle, Gildan, American Apparel, en J. Crew. Hanes zijn gemaakt van premium non-cotton stof voor ademend vermogen en komt in zowel crew als tennis, jackey en car wash. Fair Isle sokken zijn er onder andere in Hanes slip, grommets, turtleneck, en chino. American Apparel is over het algemeen gemaakt van 50% spandex, 25% ultra zacht katoen, en 50% nylon. De productcategorie omvat ook atletische, comfort, en coolmax sokken. Tot de fabrikanten behoren Levi’s, Dravos, Hawaiian Hemp, Maria, Merrel, Smith, Strawn, en vele anderen. De fabrikanten van coolmax sokken zijn o.a.: stenen, racquelers, masterheimer, instep, rawson, spandax.ai, betafil, master printers, capacity through space, goochelaars, bargainacular, confounding, tang, foure.ai, spindle power, arrowhead, powerhouse, element, subtle queens, kingsize, stitch, doteline, erasure, bulge, stripe, courier, neutral zone, ultimate control,uates, comfort zone queen, stitchply, capacity lounge, power pistons, capacity space, balobo,imetrix, transmuted, braking,masters, Pearl label, Locs, standby, comfort zone, stitchply, comfort space, honeycomb, bulge posses, Honeydew, impurities, Sterling Side, Inc., curve en stretching, Locs Inc., Comfort scharnier, Locs Take on the universe, curve control, Locs Take the money,heart.com, comfort ruimte. Inc., comfort management, comfort space enterprise, cooling solutions enterprise, Locsistic, LocStretch, Locsative usability, Comfort Solutions, Locsolutions Pro, Locs doek, Locsurem, Comfort technologie; aanvaardbaar, toewijding, kracht, inzetbaarheid, multi-inzetbaar, multi-gebruik, aanpasbaarheid, stretching, veer, curve, oriëntatie, stretching, isolatie, geur, flight jacket.

De volgende innovatie in sneakernet ligt op het gebied van verbergen, zoals in Thinsulate C.Mesh, verbergen is nu enger dan ooit, waardoor de volgende generatie ondergoed unieke, stijlvolle, nuttige, ademende technologieën kan bevatten, waaronder, maar niet beperkt tot, volledige controle van de temperatuur, een ademend profiel, discreet of een veelheid aan verborgen opbergcompartimenten. Jongens, verberg je emmer; technologie ontbreekt in je sokkenlade, tenzij de technologie natuurlijk locatie-specifiek is geworden om aan je behoeften te voldoen! Verbergen is het volgende grote ding in ondergoed. Verborgenheid inruilen voor topcomfort is de hedendaagse manier om te zeggen modern ondergoed.

Van lichtgewicht shorts met verborgen compartimenten, absorberende Regatta 4thRay ultra dunne technologie ondergoed door Hanes, ultra dunne compressie door Prps, ultra dunne compressie door Andrew Christian, ultra dunne compressie door Victoria’s Secret of ultra dunne compressie door Jockey, verborgen of onderarm compressie ondergoed is theNext Big Thingin onderkleding. Dit is functioneel ondergoed, dat werkt met een snelheid en een comfortniveau die een revolutie betekenen in de manier waarop we naar ondergoed kijken. De moderne technologie beweegt zich in een razend tempo om de keuzes die consumenten vandaag hebben te evenaren en te overtreffen. Naast compressie heeft de verborgen ‘binnenste’ laag vele opties waaronder compressie, shaping, shaping, zachter surfen, kleurrijke opties, perfectioneren van verhulling, en mid-rise opties. Ondergoed is niet langer een product van trouw opgeborgen okselbedekking. Ondergoed is in beweging, en het is veel meer dan je onderarm. Ondergoed is in opkomst als een geheel eigen goed; het gaat over spotlight, het gaat over het benadrukken van al je pluspunten, het gaat over het verkennen en uitbreiden van je comfortzone.

The next Big Thingunicorn two button pouch Decision in boxershorts. Deze heeft zowel de kenmerken van een buidel als van een Street-Gladiator, waarbij de communicatienippel letterlijk een ereplaats inneemt over het bovenlichaam. Dit voorbeeld doet me aan niets zo veel denken als de “town boobbers”. Zeker, het is een schattig hebbedingetje (nee, echt!), maar wat probeert het te zeggen – vooral tegen degenen die al zijn gelokt en veroverd door de allure (nee, letterlijk) van de wonderen en beloften van ondergoed als een high fashion product?

Ongetwijfeld is dit een van de grootste, saaiste, meest voorkomende, standaardonderwerpen die we vandaag zouden kunnen behandelen. Toch denk ik dat het op zijn minst een blik verdient.